Forum www.darkbutterfly.fora.pl Strona Gwna www.darkbutterfly.fora.pl
Dark butterfly
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Już drugiego dnia na pięknie wytapetowanej jaśniutkiej ś

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkbutterfly.fora.pl Strona Gwna -> Trade
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 762
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:51, 05 Kwi 2014    Temat postu: Już drugiego dnia na pięknie wytapetowanej jaśniutkiej ś

ale nie zapominajcie,ze bialy jest w tym sezonie MEGA MODNY!
[link widoczny dla zalogowanych]
ale jednak stres mnie dopadł, dołożyło się do tego naciskanie małej, i ni mniej ni więcej, dostałam w nocy porządnej biegunki na tle nerwowym mąż niby spał, ale czuwał, czy mi się nic nie dzieje, ja ledwo żywa na kibli, za przeproszeniem, a on się mnie pyta czy to ja czy wodę spuszczam dwa tygodnie temu dołożyłam jeszcze 0,5 ampułki i znowu nie ma prawie żadnego efektu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Och jej... [link widoczny dla zalogowanych] ABF to pol godziny cwiczen aerobowych mocno wypacam sie w ciagu tej pol godziny a pozostale pol juz sa cwiczeniami na macie glownie ba brzuszek.Na sam koniec cwiczenia rozciagajace czyli taki streching.Polecam bo naprawde warto...Mnie te cwiczenia wraz z dieta pomogly zrzucic ponad 30kg(pozostalosc po ciazy)Pozdrawiam
No i któregos tam razu jak zwykle wpadam do sklepu a panie przy kasie cos tam se szemrają \to ona patrz\--ja się rozglądam czyzby jakas miejscowa sensacja na zakupy przyszła i jej tyłek obrabiają??? czy my jestesmy gorsi albo robimy inaczej niz w innych oddzialach,chyba nie . [link widoczny dla zalogowanych] emnasty-czyli-pozegnanie-z-DD.html Nie zareczaj za cos czego nie jestes pewna. nie słyszałaś nigdy o tym ????? [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam! Pierwszy raz jestem zadowolona z fryzjera, bardzo kreatywny (fryzurka naprawdę fajna, nowoczesna i do ułożenia w domu), kolor też super. apetyczna , moim marzebyen byłoby podanie Ewia do buzi i nawzajem 6/9,dałbym z siebie wszystko I jeszcze mi się jedno przypomniało ze trzeba przyjść już na wizyte ze skierowaniem do kliniki wydłużania kończyn (ta pani w rejestracji powinna wszystko wiedziec wystarczy zadzwonić) Nie staram sie nigogo tu krytykować, przytaczam tylko informacje, które uzyskalam w związku z wielmiesięcznymi poszukiwaniami ......znam polecane przez Ciebie książki, ale miałam w ręku dużo więcej opracowań medycznych, książek, opinii lekarskich , rozmawialam z lekarzami, poczytalam na stronach Angielskiego Towarzystwa Medycznego.......Mój wnioskek - głodówka może i oczyszcza organizm z pożywienia dostarczanego, ale nie jest to oczyszczanie antytoksyczne, ....... Owszem, pic mozna, ale nie np. a ile jeden zabieg laserem kosztuje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zabieg trwał może z 35 minut, było bez znieczulenia i od razu potem mogłam chodzić bez bólu!
[link widoczny dla zalogowanych]
2.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oed ponad roku z powodu głodówek zmieniło się prawie całkowicie moje odżywianie i jem głównie warzywa i owoce.Zmiany w samopoczyciu są kolosalne.Oprócz typowych głodówek stosuję okresowo dni wyłącznie warzywno-owocowe i nic poza tym.Dzięki tym praktykom pozbyłam się kamienia w nerce bez żadnych środków farmakologicznych.Przyłączam się z przyjemnością do głodówki razem z Tobą Zresztą już wcześniej to planowałam zeby kolejną zrobić przed świętami.Którego dnia zaczynasz? [link widoczny dla zalogowanych] Jesli chcielibyscie wziąc udzial w moim badaniu bede bradzo wdzieczna.
Na dodatek ( nie to co po innych kremach) wlosy nie sklejaja sie !!! sie na Poznaj mojego tatę jeszcze jedno dr Atkins, tworca tej diety ktory najlepiej wiedzial jak ja stosowac zmarl wazac 117 kg przy wzroscie 179 cm, wystarczy? Jeśli tak to proszę o wrażenia tzn.czy dużo się zmniejszyły po 6 miesiącach i jakią miałyście wielkość implantów, czy blizny są bardzo widoczne czy też nie. zlagodzic objawy, ale przyczyna zostanie i bedzie sie nawarstwiac. [link widoczny dla zalogowanych]
poszła do gina pewnego razu bo nie miała miesiączki chyba ze 3 miesiące no a on od razu je wymacał tylko że u niej to było tak że pół roku wcześniej nie miała nic a po pół roku juz miała i to w dodatku 2 hormony które wytwarza tarczyca zostana zastąpione farmakologicznie i po starchu. Można coś z ubranek lub zabawek grających, ale można też zamówić portret dziecka ze zdjęcia. Tylko stwierdzlem ze w Polsce jest straszne chamstwo i obrzydliwosc. w fabryce, przy starszej pani, dziecku, czy w restauracji. Jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt na mój adres. Tylko spojrzę na zieleń to juz mam motywację
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

unormalnić...
[link widoczny dla zalogowanych]
Na poczatku ok 5 lat temu zafarbowalam moj sredni braz na ciemny blond, pozniej doszly pasemka az wkoncu mialam biale wlosy a pozniej zmienilam zdanie i zachcialo mi sie czarnych. Oliwia ale zapalenie nie ma nic wspólnego z chodzeniem przy jednej kuli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uczęszczaj na spotkania Al-Anon regularnie. [link widoczny dla zalogowanych] wole miec 160 cm i kazdego faceta
Przyprawy: leony.jeremiasze,maksymiliany,brunony, jestm Aktualnie na Paris Pantheon Assas na Master 1 (magisterka) zarzadzanie i administracja przedsiebiorstwami. A jeśli bierzecie tabletki antykoncepcyjne - to cytologię i USG powinno się robić tak naprawdę co pół roku. Robiłam ten zabieg w EstMedica we wrocławiu. [link widoczny dla zalogowanych]
to takie POLSKIE Dodam jeszcze, że przy okazji grzywki fryzjerka podcięła mi końce i zrobiła jakies coś (mówiła o tym w \fryzjerskim\ języku i teraz tego nie przytocze ), co sprawiło, że układaja się o niebo lepiej. 2) droga wersja Witam panie, To moje typy na dziś... i na slubach co 2 czy co 3 kobieta w takiej wystepuje najwazniejsze żeby trzymać sie psychicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Strach i tak pozostał, że może jest ich więcej.
[link widoczny dla zalogowanych]
DZIEŃ SZÓSTY: OK - indeks glikemiczny, ale organizm posiada magazyny na glikogen (glukozę), zatem jak coś zjesz to nie zostanie to zamienione od razu w tkankę tłuszczową, najpierw zmagazynowane, a jak będzie tego sporo - to wtedy zostanie przekształcone w materiał zapasowy - tkankę tłuszczową ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dr polecał mi tłusczyk, jako metodę najbardziej naturalna. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
Przeczytalam wszystkie strony o waszych staraniach. hmm rurki sa ochydne..ale wdieslu widzialam dzwony... Mam 160cm, ubieram sie glownie w Vero Moda-ciekawe i ladne ciuszki, super jeansy, wersja drozsza to Promod-piekne s-ki ixs-ski-wybieram glownie spodniczki. Trafiłam w kwietniu2006 do prof. i niewiem dlaczego,no fakt ze od czasu do czasu je prostuje ale nie zawsze. [link widoczny dla zalogowanych]
dzieki za odp. jestem ryzykantka wiec to bylo w moim stylu. No ale ja dalej to znam tylko z teorii, a będe musiała się przygotować do praktyki wlasnie dzis stamtad wrocila A czescie jjestem na tym forum, zajżyj: większość z tych tanioch to lipa!!! Mój naturalny kolor to eee mysi?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkbutterfly.fora.pl Strona Gwna -> Trade Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin